torsdag 8 september 2011

Nostalgi

Hihi, hittade en gammal klassiker bland våra gamla barnböcker. En mycket spännande bok om blommor och bin när man va liten:p Nån mer som minns den här?




- Posted using BlogPress from my iPhone

tisdag 6 september 2011

Toppen tisdag

Började kvällen med mys middag med My, innan vi skulle till storsjöteatern för att se Klungan.
Å de va så roligt så vi skrattade så vi grät!:)

Efter de så gick vi hem till Martina och Caroline. Sofie kom åxå:) Caroline fyllde år så vi bakade kladdkaka, den godaste jag någonsin ätit, glutenfri å allt!:)






Posted using BlogPress from my iPhone

Klungan med världens bästa My!

I väntan på att det ska börja! De här ska bli hysteriskt roligt;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

måndag 5 september 2011

Gym lockar




Älskar mina svettiga gymlockar efter ett träningspass, synd bara att dom inte luktar så gott:p Men faktiskt trivs jag bäst med mitt hår just då:) Iofs rätt slitsam styling:p Nu blir det en Powerwalk hem till kylskåpet och matlådan, hungrig!!

Powerwalk i stövlar, nån gång måste va den första!:)


- Posted using BlogPress from my iPhone