Då får vi flytta in i huset!:) Vi fick mail om det igår... 22 långa veckor kvar! Den här sommaren kan inte annat än bli underbar.
Träningen går sådär, massa problem med axlarna:(
Axelträningen går faktiskt hyffsat, har mest problem med att hitta tricepsövningar som funkar för axlarna nu, och alla pressövningar i bröst är borttagna. Frustrerande att de flesta pass går ut på att pröva sig fram bland övningar och vinklar istället för att träna hårt.
På tisdag ska jag till naprapaten igen, hoppas de hjälper.
I slutet av månaden börjar resan mot tammer påriktigt, vad jag vet är det bara jag och Therese, hoppas vi bli fler inte så mycket till "team" med två pers!:p
torsdag 19 januari 2012
måndag 26 december 2011
Kort jul helg:(
Det var den julen, alldeles för kort:( Imorgon är det jobb som gäller, känns konstigt... Vill vara hemma och mysa med familjen!
Tröstar mig med att nästa jul ligger bättre till, och bjuder på fler lediga dagar:)
Men vår säng har jag saknat och min nya tempurkudde, min nacke och mina axlar älskar den! Väl spenderade pengar:) Rekommenderas!:)
Imorgon ska jag gå och köpa mig en julklapp, nya hörlurar. Så träningen kan inte annat än gå bra imorgon:)

Vi åkte och tittade på remonthagen när vi kommit från Ström, stormen har rivit garaget. De gillar jag inte, gillar inga förseningar där, jag vill flytta in nu! Helst igår:p
Ibland känns juni nära, ibland alldeles för långt bort:p
Julen har iallafall varit underbar, familjen är det bästa som finns! <3
- Posted using BlogPress from my iPhone
Tröstar mig med att nästa jul ligger bättre till, och bjuder på fler lediga dagar:)
Men vår säng har jag saknat och min nya tempurkudde, min nacke och mina axlar älskar den! Väl spenderade pengar:) Rekommenderas!:)
Imorgon ska jag gå och köpa mig en julklapp, nya hörlurar. Så träningen kan inte annat än gå bra imorgon:)

Vi åkte och tittade på remonthagen när vi kommit från Ström, stormen har rivit garaget. De gillar jag inte, gillar inga förseningar där, jag vill flytta in nu! Helst igår:p
Ibland känns juni nära, ibland alldeles för långt bort:p
Julen har iallafall varit underbar, familjen är det bästa som finns! <3
- Posted using BlogPress from my iPhone
onsdag 14 december 2011
Lucia på attityd!
tisdag 13 december 2011
Dagens outfit
torsdag 8 december 2011
Mysigt med snö
Så fint ute, så härligt att komma utanför dörren nu jämfört med en vecka sen. Nu kan jul känslorna komma på riktigt:)

Längtar tills jag får klä granen, känns lite väl tidigt än, eller får man?:)
Hade lite problem med telefonen i veckan då rotade jag runt lite i olika forum. Det finns alltid jobbiga besserwissar men den här tar nog priset, totally off topic!
Ämnet var ITunes...

Tog och drog en riktig praktvurpa i helgen och landade på ryggen, nu mår inte nacken alls nå bra, naprapaten idag och massage igår. De går inte så bra för mig nu:p
Fortfarande förkyld, hoppas hoppas hoppas jag kan börja träna lite smått nästa vecka!

Ikväll kommer goskillen hem igen, mysigt!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Längtar tills jag får klä granen, känns lite väl tidigt än, eller får man?:)
Hade lite problem med telefonen i veckan då rotade jag runt lite i olika forum. Det finns alltid jobbiga besserwissar men den här tar nog priset, totally off topic!
Ämnet var ITunes...

Tog och drog en riktig praktvurpa i helgen och landade på ryggen, nu mår inte nacken alls nå bra, naprapaten idag och massage igår. De går inte så bra för mig nu:p
Fortfarande förkyld, hoppas hoppas hoppas jag kan börja träna lite smått nästa vecka!

Ikväll kommer goskillen hem igen, mysigt!
- Posted using BlogPress from my iPhone
fredag 2 december 2011
Då var det dags igen då...
...suck! Förkyld, igen!:( Var så nöjd att vara igång med träningen på riktigt igen, tjii fick jag...

Köpte ny adventsljusstake igår, riktigt nöjd:)
Skönt att vara tillbaka på jobbet igen, har ju världens bästa arbetskamrater! <3
Snart kommer älling hem, då blir det Idol!:)
Imorgon ska jag länsa Apoteket på multivitaminer å kurera mig!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Köpte ny adventsljusstake igår, riktigt nöjd:)
Skönt att vara tillbaka på jobbet igen, har ju världens bästa arbetskamrater! <3
Snart kommer älling hem, då blir det Idol!:)
Imorgon ska jag länsa Apoteket på multivitaminer å kurera mig!
- Posted using BlogPress from my iPhone
onsdag 23 november 2011
Älskling i BODY
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


