fredag 10 februari 2012

Strawberrynet.com

Ser ut som jordens B'igaste hemsida och man undrar om det ens ska komma några produkter när man beställt och betalat. Företaget ligger i Hong kong och de verkar skeppa till jordens alla hörn.

Det roliga är tiden de lägger ner på småsaker. Paketen kommer alltid med ett lila sidensnöre kring ytterkartongen, och hudvårdsprodukten i kartongen var inslagen i rosaglittrigt presentpapper. Sen får man alltid en gratis gåva med beställningen verkar det som:) Sist fick jag ögonskugga nu fick jag en liten sminkask med allt möjligt, som de man hade när man var liten:):):)

Ler bara av tanken på hur lycklig man var när man fick sitt första barn-smink kit:)

Beställde ett hudvårdskit från md formulations, tror jag gillar det redan:)

Mitt hus är på plats nu!:):):)

torsdag 19 januari 2012

Längtar till den 20 juni

Då får vi flytta in i huset!:) Vi fick mail om det igår... 22 långa veckor kvar! Den här sommaren kan inte annat än bli underbar.

Träningen går sådär, massa problem med axlarna:(
Axelträningen går faktiskt hyffsat, har mest problem med att hitta tricepsövningar som funkar för axlarna nu, och alla pressövningar i bröst är borttagna. Frustrerande att de flesta pass går ut på att pröva sig fram bland övningar och vinklar istället för att träna hårt.

På tisdag ska jag till naprapaten igen, hoppas de hjälper.

I slutet av månaden börjar resan mot tammer påriktigt, vad jag vet är det bara jag och Therese, hoppas vi bli fler inte så mycket till "team" med två pers!:p

måndag 26 december 2011

Kort jul helg:(

Det var den julen, alldeles för kort:( Imorgon är det jobb som gäller, känns konstigt... Vill vara hemma och mysa med familjen!
Tröstar mig med att nästa jul ligger bättre till, och bjuder på fler lediga dagar:)

Men vår säng har jag saknat och min nya tempurkudde, min nacke och mina axlar älskar den! Väl spenderade pengar:) Rekommenderas!:)

Imorgon ska jag gå och köpa mig en julklapp, nya hörlurar. Så träningen kan inte annat än gå bra imorgon:)




Vi åkte och tittade på remonthagen när vi kommit från Ström, stormen har rivit garaget. De gillar jag inte, gillar inga förseningar där, jag vill flytta in nu! Helst igår:p
Ibland känns juni nära, ibland alldeles för långt bort:p

Julen har iallafall varit underbar, familjen är det bästa som finns! <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

onsdag 14 december 2011

Lucia på attityd!

Måste ju visa hur fina resten av gänget var igår!:) Bättre jobbarkompisar finns inte!:)
Gå in på attityd på facebook och gilla så får ni se och höra vårat luciatåg!:)


tisdag 13 december 2011

Dagens outfit

Idag klädde vi oss som luciatåg på jobbet, jag var tomte, My stjärngosse, Sofie lucia och Sandra och Martina tärnor.
Vi fick oss ett gott skratt och tror kunderna fick det åxå.:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

torsdag 8 december 2011

Mysigt med snö

Så fint ute, så härligt att komma utanför dörren nu jämfört med en vecka sen. Nu kan jul känslorna komma på riktigt:)




Längtar tills jag får klä granen, känns lite väl tidigt än, eller får man?:)

Hade lite problem med telefonen i veckan då rotade jag runt lite i olika forum. Det finns alltid jobbiga besserwissar men den här tar nog priset, totally off topic!
Ämnet var ITunes...




Tog och drog en riktig praktvurpa i helgen och landade på ryggen, nu mår inte nacken alls nå bra, naprapaten idag och massage igår. De går inte så bra för mig nu:p

Fortfarande förkyld, hoppas hoppas hoppas jag kan börja träna lite smått nästa vecka!




Ikväll kommer goskillen hem igen, mysigt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

fredag 2 december 2011

Då var det dags igen då...

...suck! Förkyld, igen!:( Var så nöjd att vara igång med träningen på riktigt igen, tjii fick jag...




Köpte ny adventsljusstake igår, riktigt nöjd:)

Skönt att vara tillbaka på jobbet igen, har ju världens bästa arbetskamrater! <3

Snart kommer älling hem, då blir det Idol!:)

Imorgon ska jag länsa Apoteket på multivitaminer å kurera mig!

- Posted using BlogPress from my iPhone