Fyllde 26 förra veckan, hade en jätte bra födelsedag. Fick presenter på jobbet av mina älskade arbetskompisar, ni är bäst älskade gullungar!
Hemma väntade en fin rosenbukett och present <3
På fredagen var jag ledig från jobbet och hela dagen spenderades på gärdin & Perssons, där planerade vi badrummen till huset och kollade vitvaror.
Mycket i huvudet nu, skönt att alla val till huset börjar bli klart. Fy tusan va gott jag ska må i sommar i mitt hus!;)
I söndags lagade jag 20 matlådor, skönt! Lätt att sköta dieten när allt finns färdigt. Börjar känna mig små stressad, veckorna går och tävlingen kommer allt närmre. Torsk och potatis hela veckan, nu jäklar ska det hända grejjer!;)
tisdag 24 april 2012
onsdag 18 april 2012
Lös-lugg!:)
Kände mig som skit igår, då blir det inte bättre av att man har ett jobb där man är beroende av en spegel och tyvärr ser sig själv.
Idag, en halv tub brun-utan-sol senare känns det helt okej, ännu lite bättre med knallrosa läppstift och pricken över i:et fick bli en lös-lugg jag hittade bland hyllorna på jobbet:)
Ikväll väntar benträning, jag vet inte varför det är så gruvsamt varje gång, när jag väl är där är det rätt kul.
Idag, en halv tub brun-utan-sol senare känns det helt okej, ännu lite bättre med knallrosa läppstift och pricken över i:et fick bli en lös-lugg jag hittade bland hyllorna på jobbet:)
Ikväll väntar benträning, jag vet inte varför det är så gruvsamt varje gång, när jag väl är där är det rätt kul.
onsdag 11 april 2012
Cola light...
Cola light räddar min dag många dagar i veckan nu:p Njuter t.o.m av proteindrinkarna nu, i vanliga fall är de ett nödvändigt ont som bara ska ner:p
Det finns fördelar med deff åxå, all mat är sjukt gott, det smakar mer och bättre än någonsin. Jag kommer antagligen inte vara lika munter längre fram så passar på att njuta av att smyga mig i form och fortfarande känna mig stark och pigg på gymmet.
Det är en tillfredsställelse att veta att det är bra mat jag stoppar i mig.
Idag har vi varit och bestämt kakel och klinker till badrummen, kakel, bänkskiva och handtag till köket. Känns skit bra, jag kommer älska vårt hus!:)
Stort ångest moment dock innan vi vet vart prislappen slutar:p
Fan va vuxen man blev helt plötsligt!
Nästa torsdag fyller jag 26! Vad hände?!
Det finns fördelar med deff åxå, all mat är sjukt gott, det smakar mer och bättre än någonsin. Jag kommer antagligen inte vara lika munter längre fram så passar på att njuta av att smyga mig i form och fortfarande känna mig stark och pigg på gymmet.
Det är en tillfredsställelse att veta att det är bra mat jag stoppar i mig.
Idag har vi varit och bestämt kakel och klinker till badrummen, kakel, bänkskiva och handtag till köket. Känns skit bra, jag kommer älska vårt hus!:)
Stort ångest moment dock innan vi vet vart prislappen slutar:p
Fan va vuxen man blev helt plötsligt!
Nästa torsdag fyller jag 26! Vad hände?!
torsdag 5 april 2012
Snart helg! :)
Ynka 4 timmar kvar på jobbet, sen är det helg:)
Vågen var snäll imorse och veckans slit känns väldigt värt. 0,5 kg lättare tjej:)
Magrutorna börjar smyga sig fram åxå.
Vågen var snäll imorse och veckans slit känns väldigt värt. 0,5 kg lättare tjej:)
Magrutorna börjar smyga sig fram åxå.
onsdag 4 april 2012
Påskharen!
Igår stannade jag kvar på jobbet efter de andra gått hem och ordnade skattjakt och gömde påskägg!:)
Idag känner jag mig trött och slut och fattar inte hur jag ska orka träna ikväll... Mycket som snurrar i huvet nu, den här påskhelgen är välbehövlig för vila och avkoppling.
Hoppas vågen har något positivt besked att ge imorgon eller fredag, de ger lite extra energi;)
Var till naprapaten igen igår och fixade nacken, hoppas det sätter sig någon gång. Som de känns nu så skulle jag behöva gå varannan vecka.... De kostar att ligga på topp... Tydligen:p
Idag känner jag mig trött och slut och fattar inte hur jag ska orka träna ikväll... Mycket som snurrar i huvet nu, den här påskhelgen är välbehövlig för vila och avkoppling.
Hoppas vågen har något positivt besked att ge imorgon eller fredag, de ger lite extra energi;)
Var till naprapaten igen igår och fixade nacken, hoppas det sätter sig någon gång. Som de känns nu så skulle jag behöva gå varannan vecka.... De kostar att ligga på topp... Tydligen:p
onsdag 28 mars 2012
Skinnyjeans
Mina skinnyjeans passar och vågen har börjat ticka neråt, äntligen!:) Skönt att det börjar hända grejjer!:)
Igår jobbade jag kväll (till 20) och var bra hungrig på slutet när kassan skulle räknas, räknade 3 gånger och fick till olika summor varje gång... Så jag gav upp och Martinas flickvänn fick räkna kassan istället, Haha. Hur smart kommer jag vara i juni om deff- hjärnan redan gör sig påmind?:p
Men de går bra, är hungrig men suktar ändå inte efter mat. Hunger är bra, då händer det grejjer;)
Igår jobbade jag kväll (till 20) och var bra hungrig på slutet när kassan skulle räknas, räknade 3 gånger och fick till olika summor varje gång... Så jag gav upp och Martinas flickvänn fick räkna kassan istället, Haha. Hur smart kommer jag vara i juni om deff- hjärnan redan gör sig påmind?:p
Men de går bra, är hungrig men suktar ändå inte efter mat. Hunger är bra, då händer det grejjer;)
torsdag 22 mars 2012
Gräsänka...
Jonas är i Ludvika och jobbar, tråkigt att vara ensam hemma:/ Men ikväll går jag och hämtar Aston, så då får jag hem en av mina grabbar iallafall:)
Aston ska följa med mig på jobbet på fredag:)
Vikten står still på vågen. Frustrerande, hade hoppats på att ha tappat ett kilo efter dom här veckorna men har bara tappat något ynka hekto:/
Aston ska följa med mig på jobbet på fredag:)
Vikten står still på vågen. Frustrerande, hade hoppats på att ha tappat ett kilo efter dom här veckorna men har bara tappat något ynka hekto:/
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





