torsdag 28 juni 2012

Martina 95 bast...

Min kropp är helt slut, känner mig mer död än levande efter jobbet... Stackars älskling får dras med att ha en zombie till sambo.
Har inte tränat ordentligt på veckor, de går bara inte, morgonpromenaderma är strukna, jag orkar inte. Den psykiska stressen de senaste månaderna har sprungit ikapp och jag är klubbad.

Så nu får det bli till att vila sig i form fram till tävling, kanske inte det optimala egentligen men för min kropp nu är det så.

Oj va jag ska ge lill kroppen kärlek efter det här, näring och vila i massor!:)

Jobbar kväll idag sen har jag bara fredag kvar, de känns skönt. Det här har nog varit den längsta vecka i mitt liv:p

Men det är nääära nu!! 9 ynka dagar till tävling... Hoppas jag kan njuta och ha roligt men är rädd att jag kommer känna mig som en liiiiiten räka bland dom andra tjejerna på scen.

I helgen ska jag ladda upp med filmer och bosätta mig i soffan fram till nästa fredag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar